Skip to main content

Klachtenprocedure

SKZ zet zich dagelijks in voor professionele en betrouwbare kinderopvang. Elke dag streven we ernaar om jouw kind van de beste zorg te voorzien.

We staan daarbij altijd openen voor verbetering. Heb je tips over hoe wij onze dienstverlening beter kunnen inrichten dan horen wij die graag!

Het kan helaas gebeuren dat zaken anders lopen dan je van ons verwacht. Natuurlijk horen wij dit graag, zodat wij jouw klacht kunnen onderzoeken en oplossen.

We vinden een open communicatie en korte lijnen belangrijk en hebben daarvoor de volgende klachtenprocedure opgesteld.

Stap 1 – Bespreekbaar maken
Als je ergens ontevreden over bent of een klacht hebt, dan kun je dit bespreken met de mentor van je kind. Hij of zij zal proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Stap 2 – Gesprek met leidinggevende
Kom je er niet uit met betreffende pedagogisch medewerker dan kun je je wenden tot zijn of haar locatie manager.

Stap 3 – Interne klachtenregeling
Is de klacht na een gesprek met de locatie manager niet opgelost dan kun je een officiele klacht indienen. Klik hier voor ons uitgebreide klachtenprotocol. Onder stap 4 vind je ons online klachtenformulier.

Stap 4 – Externe klachtencommissie
Bent je uiteindelijk niet tevreden over de afhandeling van de klacht door SKZ dan kun je volgens onze voorwaarden en het klachtenprotocol de klacht indienen via het Klachtenloket Kinderopvang de klacht melden bij de Geschillencommissie.  

  • Stap 1: gegevens aanvrager
    Voornaam
    Achternaam
    Vul een valide e-mailadres in
    Telefoonnummer waar je overdag bereikbaar op bent
  • Stap 2: klacht/verbeterpunt/opmerking
    Invalid Input

    Kies een optie









    Kies 1 of meerdere opties
    Invalid Input
    Typ uw vragen/opmerkingen

Bel 071 580 80 10